projekt taneczny
FERIE
PRZEZ PRYZMAT TAŃCA
30.01-4.02.2017

wiek: 6-18 lat

Stacjonarny projekt taneczny dla grup PRYZMATU
oraz chętnych tancerzy spoza zespołu podczas ferii.

Podczas projektu zajęcia prowadzą instruktorzy PRYZMATU między innymi: Katarzyna Grabińska (technika i repertuar), Tatiana Asmolkova (taniec klasyczny), Paulina Spiel (technika i repertuar, taniec klasyczny), Aleksandra Dusza (technika i repertuar, taniec klasyczny), Ewelina Chowaniec (technika i repertuar), Anna Afeltowicz i Iwona Trznadel (trening funkcjonalny), a także warsztaty prowadzone przez GOŚCI SPECJALNYCH między innymi: Anna Krysiak (taniec współczesny), Jacek Wazelin (taniec musicalowy), Natalia Madejczyk (modern jazz).

Zajęcia będą odbywać się w czterech grupach:
GRUPA A zamknięta zaawansowana młodzieżowo-dorosła (obowiązkowe dla JUNIOR 1 i 2)
GRUPA B zamknięta zaawansowana dziecięca (obowiązkowe dla MINI i MIKRO)
GRUPA C otwarta młodzieżowa P5, P6, P7 oraz osoby spoza PRYZMATU (dla chętnych)
GRUPA D otwarta dziecięca P3, P4, JAROTY oraz osoby spoza PRYZMATU (dla chętnych, bez GOŚCI SPECJALNYCH)

 


GRAFIK - FERIE TANIEC 2017
do POBRANIA

 


GOŚCIE SPECJALNI

ANNA KRYSIAK (taniec współczesny)

Anna Maria Krysiak - absolwentka Państwowej Szkoły Baletowej w Poznaniu.
W 1990-1992 pracowała w Teatrze Wielkim im. St. Moniuszki w Poznaniu. W latach 1992-2005 była tancerką Śląskiego Teatru Tańca .
Występowała w choreografiach wielu artystów m.in.: Jacka Łumińskiego, Anny Sokolov Conrada Drzewieckiego, Avi Kaisera (Batsheva Dance Company), Melissy Monteros, Mariusza Olszewskiego, Paula Claydena (DV8), Marka Haima, Davida Dorfmana, Stephana Brinkmana ( Pina Bausch Theatre). Brała udział w projekcie Battery Dance Company ( USA ) z udziałem Cracow Klezmer Band. Jako pedagog współpracowała ze Szkołą Baletową w Bytomiu, Swarthmore College, Salt Lake City University, Mary University oraz University of Calgary. Prowadziła warsztaty tańca współczesnego na wielu festiwalach w Polsce i w Europie oraz Indiach, USA i Kanadzie. W 2000 r. otrzymała medal im. Karola Szymanowskiego 200- lecia baletu polskiego za wybitny wkład w rozwój sztuki tanecznej, przyznany przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego . W latach 2004-2008 współpracowała z W&M Physical Theatre( Kanada).
W latach 2006-2008 była choreografem i tancerką w Theatre Junction at the Grand (Calgary/Kanada). Od 2009 roku pracuje jako niezależny choreograf, tancerz i pedagog tańca współczesnego współtworząc projekty artystyczne zarówno w Polsce jak i poza granicami. Nieprzerwanie od tego czasu współpracuje z reżyserami teatralnymi co wzbogaciło jej doświadczenia i język artystyczny.
Jest autorką choreografii „Apie mus” dla Aura Dance Theatre (Kowno-Litwa).
Współpracowała z Mariuszem Trelińskim przy realizacji Opery "Król Roger”, wystąpiła także w operze „Latający Holender”.
Wzięła udział w spektaklach „Between” oraz „Slow Man” w reżyserii Mai Kleczewskiej.
Wystąpiła w operach „Medea” oraz „Moby Dick” w reż. Barbary Wysockiej.
Tańczyła w „Barocco” Anny Godowskiej, „Melancholia bez Villas”Tomasza Wygody, „Potępieniu Fausta” w reżyserii Maciej Prusa i choreografii Jacka Przybyłowicza.
Od 2014 współpracuje jako choreograf z reżyserem Wojtkiem Klemmem. Wspólnie zrealizowali „Antygonę” ( Lucerne Theatre), „Czyż nie dobija się koni” ( Horage Mccoya - Harward Univercity Cambrige), oraz „Świętą Joannę Szlachtuzów” (Teatr Bogusławskiego w Kaliszu).
Była tancerką i asystentką w spektaklu Jana Komasy pt.: „Ksenofonia”

Styl ruchu Anny Krysiak powstawał na bazie wieloletniego doświadczenia pracy w Śląskim Teatrze Tańca oraz pracy z wieloma pedagogami i choreografami z Europy, Kanady, Anglii i USA. Jej styl jest wynikiem własnych badań nad możliwościami ciała człowieka. Kładzie nacisk na wykorzystanie naturalnych impulsów oraz ciężaru ciała, swobodnego przepływu energii i wykorzystania pędu, zawieszeń w tym balansowania miedzy stanem równowagi, a upadkiem. 


JACEK WAZELIN (taniec musicalowy)

Jacek Wazelin ma na swoim koncie wiele spektakularnych osiągnięć w dziedzinie tańca musicalowego. Przygodę z tańcem rozpoczął w zespole tańca ludowego jako ośmiolatek, a potem przez wiele lat tańczył w najlepszej w Polsce formacji tańca towarzyskiego "Takt" z Chełma. Z nią właśnie zdobył Mistrzostwo Polski i IV miejsce na Świecie.
Został tancerzem etatowym w Teatrze Muzycznym w Lublinie. Jednak to był dopiero początek jego błyskotliwej kariery. Dzięki ciężkiej pracy i determinacji a może też odrobinie talentu, dostał się do niemieckiej produkcji musicalowej Mamma Mia- Come Together. Praca w międzynarodowej obsadzie weszła mu w krew i po pierwszym sezonie artystycznym dostał ofertę objęcia funkcji kierownika baletu i asystenta choreografa. Kolejnym jego sukcesem był angaż w kultowym musicalu West Side Story z udziałem gwiazd niemieckiej sceny musicalowej. Zaraz potem otrzymał kontrakt taneczny w paryskim Disneylandzie. 
Po powrocie do Polski postawił na przekazywanie wiedzy i naukę/propagowanie musical dance w największej w kraju szkole tańca Egurrola Dance Studio. Następnie przez 6 edycji był filarem choreograficznym programu You Can Dance w stylu Broadway Jazz. Równocześnie tworzył choreografie do spektakli teatralnych tj. "Jajo węża" w Teatrze Jaracza w Łodzi i "Płomień żądzy" w krakowskiej Bagateli. Był choreografem musicali wystawianych w Teatrze Rampa jako owoc współpracy z Teatrem Muzycznym Tintilo (" W cieniu", "Zaczarowani", "Opowieść wigilijna", "Księżniczka Sara"). Jest organizatorem festiwali i warsztatów tanecznych, które stoją zawsze na najwyższym poziomie merytorycznym. Jego pracą i pasją jest taniec w wielu wymiarach i ciągłe jego doskonalenie.


NATALIA MADEJCZYK (modern jazz)

Natalia Madejczyk „Ruda” - profesjonalna tancerka, choreograf, instruktor. Posiada wszechstronne wykształcenie oraz doświadczenie pedagogiczne, sceniczne oraz choreograficzne. Swoje umiejętności nabyła rozpoczynając swój „romans z ruchem” od gimnastyki artystycznej. 
„Dyscyplina, osiąganie celów, sukcesy i porażki, determinacja, tego właśnie nauczyłam się trenując”.

Po karierze gimnastyczki niespodziewanie pojawił się taniec. Natalia szkoliła się w najlepszych szkołach tańca na świecie m.in. Hubbard Street Dance Chicago, Joell Hall Dance Center w Chicago, Pineapple Dance Studio w Londynie, Broadway Dance Center w Nowym Jorku. Była główną tancerką oraz choreografem „Teatru V6” w Łodzi. Zwyciężczyni konkursu tanecznego „Selections The Carefree Dance Academy”, nadawany na VIVA POLSKA., którego pomysłodawcą i realizotorem był Jay – Windsor Robinson. Uczestniczka oraz choreograf programu „You Can Dance – Po Prostu Tańcz” realizowanego przez TVN. Po programie Natalia przez pół roku mieszkała w Nowym Jorku szkoląc i zdobywając doświadczenie się u jednych z najlepszych pedagogów tańca na świecie.
Przez kilka lat koncentrowała się na wyrażaniu siebie na scenie biorąc udział w musicalach i projektach tanecznych: „Metropolish”, „Strajk-21”. 

Od stycznia 2011 do grudnia 2014 roku roku Natalia pracowała w Bałtyckim Teatrze Tańca w Gdańsku jako solistka, tańcząc przedstawienia, które stworzyli jedni z najznakomitszych choreografów Europy: Izadora Weiss, Wojciech Misiuro, Patrick Delcroix, Jiri Kylian. 

Kolejnym ważnym wydarzeniem w życiu Natalii jest spektakl pt. „Radio Żelaza” wyreżyserowany przez Patryka Gackiego i Michała Łabusia. Choreografia oraz wykonanie: Patryk Gacki, Michał Łabuś, Wioleta Fiuk oraz Natalia Madejczyk. Spektakl został uznany za najlepszy spektakl teatru tańca na Pomorzu w 2015 roku i wystawiany jest na scenach teatrów w całej Polsce.

Aktualnie Natalia pracuje przy światowej sławy musicalu pt. „Notre Dame de Paris”, występując na deskach Teatru Muzycznego w Gdyni.Ponadto Natalia jeździ po całym kraju współpracując z młodymi tancerzami, szkoląc ich oraz przygotowując na zawody, konkursy oraz festiwale taneczne.


Katarzyna Grabińska (technika i repertuar)
Prezes i założyciel Fundacji Tańca i Sztuki ARToffNIA, choreograf i opiekun artystyczny Pracownia Tańca Współczesnego PRYZMAT. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i Hogeschool AVANS w Bredzie, w Holandii, szkoły choreografii scenicznej Artystyczna Alternatywa w Krakowie oraz licznych konferencji, warsztatów w Polsce i zagranicą. Pasjonatka kitesurfingu. Organizator i koordynator projektów edukacyjnych: LATO w TEATRZE- TANIEC 2012, LATO przez PRYZMAT SZTUK RÓŻNYCH 2013,2014, MOVE DANCE PROJECT 2010 oraz OTWARTEJ SCENY TAŃCA (spotkania środowiska sztuki tanecznej). W ramach fundacji ARToffNIA i zespołu Pracowni Tańca PRYZMAT prowadzi regularną działalność́ repertuarową i edukacji artystycznej dzieci i młodzieży. Niejednokrotnie nagradzana przez PREZYDENTA MIASTA OLSZTYNA, MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA oraz FUNDACJĘ ŚRODOWISK TWÓRCZYCH. Wraz z zespołem bierze udział w realizacjach, stale współpracując z instytucjami kultury; Filharmonią Warmińsko-Mazurską, Olsztyńskim Planetarium czy Teatrem im.S.Jaracza w Olsztynie (realizacja choreografii między innymi oper: „Jaś i Małgosia” w reżyserii Włodzimierza Nurkowskiego, „Amahl i nocni Goście” w reżyserii Janusza Kijowskiego, projektu Księżyc w Poetyce Pink Floyd, czy premiery autorskiego spektaklu „The Selfies” w Teatrze im.S.Jaracza). Jest pomysłodawcą projektów międzynarodowych: w lipcu 2013 r zespół przebywał na warsztatach w Paryżu, w sierpniu 2014 roku na rezydencji artystycznej w Barcelonie, w lipcu 2015 r. zrealizował dwutygodniowy projekt w Izraelu współpracując z światowej sławy teatrami tańca BASTHEVA DANCE COMPANYYASMEEN GODDER COMPANY czy VERTIGO DANCE COMPANY.
Spektakle PRYZMATU w choreografii Katarzyny były prezentowane na festiwalach w kraju oraz zagranicą, między innymi w Paryżu, Barcelonie, a ostatnio w Sankt Petersburgu podczas XXII Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego "Rożdestwenski parad".
Dziś eksperymentuje, stawia na fuzje różnych form, skupiając się na doświadczaniu oraz poszukiwaniu własnego wyrazu scenicznego Pracowni Tańca PRYZMAT.

Tatiana Asmolkova (taniec klasyczny, broadway jazz, tańce narodowe)
Przygodę z tańcem rozpoczęła w wieku 5 lat. Pochodzi z Rosji. W wieku 10 lat los sprawił, że trafiła do prężnie działającego zespołu tańca, korzystającego ze wszystkich istniejących na ten czas technik i współpracującego z wybitnymi rosyjskimi choreografami. Pozostała w zespole 15 lat. Juz tam rozpoczęła praktykę instruktora, studiując równocześnie w College Kultury i Sztuki na wydziałach pedagogiki tańca i reżyserii (dyplom pedagoga tańca). Przez 5 lat kierowała założonym przez siebie Teatrem Mody i Tańca. Współpracowała jako tancerka również z grupą tańca estradowego „Wenecja"(Rosja) i CirkusKroneBalet (Niemcy).
W międzyczasie ukończyła Sankt-Petersburską Państwowa Akademie Kultury (dyplom choreografa) i Katedrę Teorii i Historii Sztuki Akademii Baletu Rosyjskiego im. A. J. Waganowoj (dyplom krytyka i historyka sztuki w zakresie choreografii). Ukończyła Studia doktoranckie Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk. 
Od 13 lat jest choreografem w Teatrze im. S. Jaracza w Olsztynie i wykładowcą dyscyplin choreograficznych w Policealnym Studium aktorskim im. A. Sewruka. Robiła choreografie do spektakli w Olsztynie, Bydgoszczy, Krakowie, Kielcach, Słupsku. Prowadzi od lat zajęcia dla uczestników Studium Teatralnego przy Towarzystwie Kultury Teatralnej i Teatrze Jaracza i liczne warsztaty. Specjalizuje sie w rożnych technikach (taniec klasyczny, jazzowy, historyczny, narodowy).
Posiada uprawnienia instruktora rekreacji ruchowej Reebok University.
Od 2011 r. współpracuje z Pracownią Tańca PRYZMAT (grupa twórcza Fundacji Tańca i Sztuki ARToffNIA) w zakresie warsztatu tańca klasycznego, realizując również wspólne projekty min. cykliczne spotkania sztuki tanecznej - OWARTA SCENA TAŃCA oraz projektu LATO w TEATRZE - TANIEC.

Paulina Spiel (technika i repertuar)
Jest tancerką grupy repertuarowej i instruktorem Pracowni Tańca PRYZMAT. Ukończyła studia licencjackie na kierunku Oligofrenopedagogika na Uniwersytecie Warmińsko- Mazurskim w Olsztynie. Aktualnie studentka Diagnostyki pedagogicznej z edukacją miedzykulturową na UWM-ie. Przygodę z tańcem rozpoczęła w wieku 8 lat w zespole folklorystycznym ZPiT „Warmia". Od 2007 roku należy do grupy Pryzmat, gdzie rozwija się pod okiem choreografa i opiekuna grupy Katarzyny Grabińskiej. Szczególnie bliskie są jej style tańca współczesnego, klasycznego, modern i jazz. W 2012 roku brała udział w DARC 37 Stage International Chateauroux we Francji. Podczas XII Konfrontacji Tanecznych w Bydgoszczy w 2012 r. otrzymała indywidualną nagrodę za dojrzałość sceniczną, za spektakl "open/close". W 2014 roku wraz z Pracownią Tańca Pryzmat odbyła rezydencję w Barcelonie, gdzie został zrealizowany spektakl polsko-hiszpański, a w 2015 r. przebywała wraz z zespołem na dwutygodniowych warsztatach w Izraelu. W listopadzie 2014 roku podczas XIV Ogólnopolskich Konfrontacji Zespołów Tanecznych w Bydgoszczy zdobyła NAGRODĘ SPECJALNĄ dla choreografa. W 2015 roku otrzymała stypendium artystyczne Prezydenta Miasta Olsztyna na realizację projektu misja IZRAEL-PRYZMAT-OLSZTYN.

Aleksandra Dusza (technika i repertuar, taniec klasyczny)
Od 2015 roku studiuje na kierunku taniec w kulturze fizycznej na Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Tancerka grupy repertuarowej i instruktor tańca Pracowni Tańca Pryzmat.Taniec od najmłodszych lat jest niezwykle ważną  częścią jej życia.  Swoją przygodę taneczną rozpoczęła w wieku 6 lat rozpoczynając od Centrum Tańca Wasilewski-Felska, po czym  w Szkole Mistrzów tańca Pavlovic poznając nowe style takie jak:  jazz i modern jazz, które stały się dla niej bardzo bliskie. Od 2009 roku tancerka Pracowni Tańca Współczesnego Pryzmat. Bierze udział w wielu spektaklach oraz projektach. Uczęszcza na liczne warsztaty taneczne, dzięki którym nabywa doświadczeniem.in. w 2015 roku brała udział  w DARC 39 Stage International Chateauroux we Francji.

Ewelina Chowaniec (technika i repertuar)- tancerka grupy repertuarowej i instruktor tańca Pracowni Tańca Pryzmat.
Energiczna, pomysłowa, z wielką wyobraźnią. Z zamiłowania tancerka i aktorka. Z Pryzmatem związana od 6 lat. Obecnie studentka AWF w Poznaniu na kierunku Taniec w kulturze fizycznej. Ruch jest dla niej najlepszą formą relaksu, pozbycia się negatywnych emocji i skupienia na ciele.

Anna Afeltowicz (trening funkcjonalny) od niemal 10 lat związana z Pracownią Tańca PRYZMAT, gdzie jest tancerką i instruktorką. Oprócz tańca jej drugą pasją jest fizjoterapia. Specjalizuje się w rehabilitacji ortopedycznej i neurologicznej. Posiada też duże doświadczenie w terapii zaburzeń postawy ciała u dzieci i młodzieży. Wiedzę i umiejętności z zakresu fizjoterapii wykorzystuje w pracy instruktora tańca i trenera.

Iwona Trznadel (trening funkcjonalny) fizjoterapeutka, instruktor pilates, masażystka, terapeuta NST z holistycznym spojrzeniem na człowieka. Pasjonuję się pracą z dziećmi i młodzieżą: uwielbiam uczyć miłości do ruchu i ciała.Z ogromną przyjemnością przekazuję wiedzę fizjoterapeutyczną na swoich zajęciach, dostosowuję techniki działania do uczestników. Mam przekonanie że każdy człowiek ma w sobie potencjał do bycia zdrowym i szczęśliwym.

Anna Kosik (warsztaty aktorskie) - studentka czwartego roku Policealnego Studium Aktorskiego przy Teatrze im. Stefana Jaracza w Olsztynie. Od października będzie można ją zobaczyć na Scenie u Sewruka w spektaklach dyplomowych. W trakcie zajęć połączy elementy ruchu, teatru, kształtowania wyobraźni i zespołowości. W formę zabawy zamknie ćwiczenia dykcyjne, emisyjne i improwizacje. Przygodę z teatrem rozpoczęła w wieku 8 lat i od tamtej pory z uporem kroczy tą ścieżką. Marzy o utopijnym teatrze z wizji Stanisławskiego.Techniki tańca poznawała pod czujnym okiem Tatiany Asmołkowej. Wierzy, że w teatrze jest miejsce dla każdego.

Anna Zientek (warsztaty taekwondo) - Klub Taekwondo istnieje od 1991 r. Początkowo nosił nazwę AZS ART OLSZTYN, a od 2001r. OŚ AZS OLSZTYN.

Ilona Kuncewicz (warsztaty taneczne) - Absolwentka Oligofrenopedagogiki, obecnie studentka Diagnostyki pedagogicznej z edukacją międzykulturową na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim, animatorka i tancerka z wieloletnim doświadczeniem. Taniec jest jej pasją, która towarzyszy jej nieustannie od 8 roku życia. Przez lata poznawała różne techniki taneczne, takie jak Disco Dance, Balet, Hip Hop, Taniec towarzyski, itp. Tańczyła w różnych zespołach tanecznych, z którymi odnosiła liczne sukcesy, m.in. pierwsze miejsce na Międzynarodowych Konfrontacjach Tanecznych w Elblągu w 2007 roku.  Swoje taneczne doświadczenie poszerza o różne warsztaty i szkolenia, także te skierowane do  najmłodszych oraz osób z niepełnosprawnością, m.in. z pedagogiki zabawy, choreoterapii, tańców integracyjnych, tańców w kręgu. Zawsze uśmiechnięta i pełna energii, którą zaraża innych.

Bożena Spiel - NASZA NIEZASTĄPIONA pani KIEROWNIK


ORGANIZATORZY:
Pracownia Tańca PRYZMAT
Fundacja Tańca i Sztuki ARToffNIA
Al. Sybiraków 2, 10-257 Olsztyn

KOORDYNATOR projektu:
Agnieszka Tomczyk tel. 604-110-894 email: biuro@artoffnia.pl


WAŻNE:

Podczas ferii grafik regularnych zajęć nie ulega zmianie, jednak istnieje możliwość, iż instruktor danej grupy zdecyduje o odrabianiu zajęć w innym terminie (dotyczy wszystkich grup)


FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Czy uczestnik posiada jakiekolwiek przeciwwskazania (zdrowotne lub inne) wyłączające lub ograniczające jego zdolność do udziału w zajęciach, w szczególności natury zdrowotnej. Uczestnik, który zatai informacje o w/w przeciwwskazaniach, w szczególności je przemilczy lub poda je niezgodnie z rzeczywistym stanem rzeczy ponosi z tego tytułu pełną odpowiedzialność.
prosimy o zaznaczenie ( w przypadku osób niepełnoletnich formularz wypełnia rodzic lub opiekun *

REGULAMIN i WARUNKI UCZESTNICTWA

  • Rekrutacja trwa do 8 stycznia 2017 r., na podstawie zgłoszeń.  
  • Decyduje kolejność zgłoszeń, deklaracja obecności we wszystkich dniach projektu. Ilość miejsc jest ograniczona.  (do dnia 10 stycznia 2017 t. zostanie ogłoszona lista zakwalifikowanych osób do projektu drogą mailową). Formularz zgłoszeniowy dostępny jest powyżej.
  • Projekt skierowany jest do dzieci i młodzieży w wieku 6-18 lat, w podziale na 4 grupy.
  • O ostatecznym przydziale uczestnika do grupy decyduje Organizator. 
  • Organizator zastrzega możliwość zmian w programie oraz zmianę grup wiekowych i tematycznych, w przypadku jeśli nie uzbiera się wystarczająca ilość chętnych.
  • Projekt ma charakter zajęć warsztatowych.
  • Koszt uczestnictwa w projekcie wynosi 390 zł za osobę w grupie A,B,C i 320 zł za osobę w grupie D.
  • Projekt zakłada zwolnienia i zniżki w opłatach ze względu na trudną i wyjątkową sytuację rodzinną.
  • W indywidualnych przypadkach Prezes Fundacji może ustalić całkowite lub częściowe zwolnienie uczestnika projektu z opłat. Podstawę do zwolnienia stanowi wniosek rodzica/opiekuna poparty udokumentowaną trudną i wyjątkową sytuacją rodzinną (zaświadczenie z MOPS lub innej instytucji, zaświadczenie o dochodach z zakładu pracy)
  • Osoby zakwalifikowane do projektu (wg listy opublikowanej drogą mailową do dnia 10 stycznia 2017) są zobowiązane do uiszczenia opłaty do dnia 15 stycznia 2017. W przypadku jeśli opłata nie zostanie uiszczona w terminie, uczestnik zostaje usunięty z listy zakwalifikowanych. W takim przypadku kandydaci z listy rezerwowej mają prawo uczestnictwa w projekcie (wg kolejności zgłoszeń) . Istnieje możliwość wykupienia obiadów w barze Słoneczko -w tym samym budynku. Cena jednego obiadu: 10 zł. Płatność za obiady należy dokonać przelewem również na konto Fundacji.
  • Opłata za uczestnictwo jest bezzwrotna.
  • Płatność należy dokonać przelewem na konto:
    Fundacja Tańca i Sztuki ARToffNIA
    Al. Sybiraków 2, 10-257 Olsztyn NRB: 21 2030 0045 1110 0000 0389 7090
    Tytułem: „imię, nazwisko „FERIE przez PRYZMAT TAŃCA 2017”
  • Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmiany w programie
  • Dane kontaktowe organizatora: tel. 604-110-894 email: biuro@artoffnia.pl
  • Każdy uczestnik oświadcza, że posiada ubezpieczenie od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i OC
  • Na salę taneczną można wejść tylko w czystym obuwiu zmiennym, które nie zniszczy podłogi ( nie posiada metalowych elementów, mogących mieć kontakt z podłożem oraz nie pozostawiania innych śladów)
  • Każdy uczestnik projektu powinien zgłosić się na miejsce minimum 15 minut przed rozpoczęciem.
  • Organizator nie zapewnia wyżywienia, zwrotu kosztów dojazdu czy zakwaterowania.
  • Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne kontuzje lub nieszczęśliwe wypadki uczestników oraz za rzeczy wartościowe, które mogą zostać zagubione, zniszczone lub skradzione uczestnikom.
  • Organizator ma prawo do wykluczenia z udziału w projekcie osób, które, zakłócają przebieg zajęć. W szczególności niedozwolone jest palenie tytoniu, spożywanie alkoholu oraz wnoszenie i zażywanie narkotyków.
  • Z uwagi na komfort zajęć instruktor prowadzący zajęcia ma prawo do nie wpuszczenia na salę osób spóźniających się.
  • Zabrania się filmowania, nagrywania i fotografowania zajęć bez zgody Organizatorów. Osoby nie przestrzegające tej zasady będą ze skutkiem natychmiastowym skreślane z listy uczestników warsztatów bez zwrotu pieniędzy.
  • Organizator ma pełne prawa do sfotografowania, nagrywania i sfilmowania zajęć oraz wykorzystania uzyskanego materiału na wszelkich polach eksploatacji oraz może udzielać zgody innym podmiotom w tym zakresie.
  • Uczestnik warsztatów wyraża zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku na potrzeby promocji w przypadku publikacji zdjęć i filmów z warsztatów przez organizatora oraz partnerów współpracujących z organizatorem.
  • Zgłoszenie udziału w projekcie jest równoznaczne z przyjęciem do wiadomości i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu, warunków uczestnictwa oraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora w celach informacyjnych i marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 Sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych DZ. U. Nr 101 poz. 926