Letni obóz taneczno-artystyczny Fundacji Tańca i Sztuki ARToffNIA

KRETOWINY 2023

14 - 22 sierpnia 2023

Fundacja ARToffNIA działa na rzecz rozwoju i upowszechniania kultury, różnych form sztuki, ze szczególnym uwzględnieniem tańca współczesnego,  teatru tańca i sztuk performatywnych a także różnorodnych form ruchu kierowanego do profesjonalnych tancerzy oraz amatorów.

Pracownia Tańca Pryzmat jest grupą twórczą Fundacji Tańca i Sztuki ARToffNIA z Olsztyna, której opiekunem artystycznym jest Katarzyna Grabińska.

Zespół tworzą ludzie, których językiem przekazu jest teatr tańca. Zespół poszukuje inicjatyw „pachnących" świeżością, eksperymentuje i stawia na fuzje różnych form, wypracowując własny wyraz sceniczny.

W ramach działalności edukacyjnej zespołu, zapraszamy młodych tancerzy oraz miłośników sztuki aktorskiej na LETNI OBÓZ TANECZNY FUNDACJI TAŃCA I SZTUKI ARTOFFNIA dla grup Pryzmatu oraz tancerzy SPOZA ZESPOŁU, GRUP STREET DANCE oraz chętnych spoza fundacji i GRUP AKTORSKICH oraz chętnych spoza fundacji w KRETOWINACH, w dniach 14 - 22 sierpnia 2023.

Zajęcia poprowadzą zaproszeni GOŚCIE SPECJALNI oraz instruktorzy PRYZMATU i ARToffNI.

Celem projektu jest wszechstronny rozwój tancerzy poprzez warsztaty, między innymi z klasyki, modern jazzu, form tańca nowoczesnego, tańca współczesnego, różnych form street dance stretchingu, treningu funkcjonalnego, inny form tańca i ruchu, pracę nad repertuarem. Warsztaty będą prowadzone na różnych poziomach zaawansowania, w grupach dostosowanych do wieku uczestników. Praca grupy aktorskiej odbywać się będzie pod okiem wykwalifikowanych pedagogów teatralnych i ruchowych.
Uczestnicy obozu będą również pod stałą opieką fizjoterapeuty.

FLASH MOB JANTAR 2022

FLASH MOB MIERKI 2021

RELACJA FILMOWA MIERKI 2019

GALERIA ZDJĘĆ JANTAR 2022


MIEJSCE POBYTU

MAZURY SPORT CLUB
Kretowiny 27, 14-300 Morąg

http://mazurysportclub.pl/

 

 OPIS MIEJSCA

Zakwaterowanie w apartamentach typu studio o powierzchni 50 m2, składających się z dwóch 3-osobowych pokoi z balkonami, przestronnego korytarza, łazienki (prysznic) i oddzielnego wc.

Na terenie ośrodka znajdują się do dyspozycji uczestników obozu:

  • restauracja, dyskoteka, sala kinowa,

  • basen zewnętrzny,

  • boiska do siatkówki plażowej i koszykówki, boisko do beach soccera (plażowej piłki nożnej),

  • mini golf z 10 dołkami,

  • stoły do ping ponga i bilarda,

  • tarasy letnie, wydzielone miejsca na ognisko i grilla,

  • kameralne molo oraz prywatna plaża zlokalizowana w Zatoce Miłości,

  • dla najmłodszych atrakcją jest plac zabaw.

W ramach pobytu ośrodek zapewnia:

  • możliwość korzystania z infrastruktury sportowej obiektu: boiska do siatkówki i koszykówki, boiska do plażowej piłki nożnej, tenisa stołowego oraz sal tanecznych i namiotu sportowego

  • posiłki na bazie produktów najwyższej jakości, gwarantuje zapewnienie całodziennego wyżywienia (śniadanie, obiad, deser, kolacja).

  • W przypadku osób ze zgłoszoną dietą bezglutenową, bez laktozy - opłata za posiłki wzrasta o10 zł/os/dzień.

  • zorganizowanie ogniska z pieczeniem kiełbasek

  • plażowanie i kąpiele w jeziorze Narie pod opieką ratownika


dr hab. Andrzej Morawiec

Tancerz, pedagog, choreograf. Absolwent bytomskiej Państwowej Szkoły Baletowej (1986) oraz Leningradzkiego Instytutu Kultury na wydziale Choreografii i Pedagogiki Baletu (1990). Tańczył w zespole baletu Państwowej Opery Śląskiej i Śląskim Teatrze Tańca w Bytomiu, gdzie jednocześnie zajmował się asystenturą i repetycją prac choreografów zagranicznych. Występował gościnnie w Gdańskim Teatrze Tańca i Kieleckim Teatrze Tańca. Wykładowca metodyki nauczania tańca współczesnego na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie na specjalności: Pedagogika Baletowa oraz Choreografia i Teoria Tańca. Nauczyciel tańca współczesnego w Ogólnokształcącej Szkole Baletowej w Gdańsku. Pod czujnym okiem Andrzeja Morawca uczniowie tych szkół stają na podium wielu ogólnopolskich i międzynarodowych konkursów tańca, między innymi: w Gdańsku, Bytomiu, Kijowie, Rydze. Od 2019 również nauczyciel tańca współczesnego w Niepublicznej Szkole Sztuki Tańca w Siedlcach. Jego choreografie wzbogacały repertuary m.in.: Teatru Wielkiego w Łodzi, Opery Bałtyckiej, Teatru Miejskiego w Gdyni, Kieleckiego Teatru Tańca, Teatru Rozrywki w Chorzowie.  Dwukrotnie wyróżniony przez Dyrektora Centrum Edukacji Artystycznej Nagrodą Indywidualną II stopnia, za szczególny wkład w rozwój edukacji artystycznej w Polsce. W 2010 roku uzyskał tytuł doktora sztuki muzycznej w dyscyplinie artystycznej rytmika i taniec, habilitowany w 2020. W 2014 roku oznaczony „Zasłużony dla Kultury Polskiej" przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Zdobywca nagrody ufundowanej przez Stowarzyszenie Autorów ZAiKS, za najciekawszą i najbardziej wartościową choreografię numeru dowolnego na XXI Ogólnopolskim Konkursie Tańca im. Wojciecha Wiesiołłowskiego w 2019 roku. W 2022 nagrodzony przez dyrektora Centrum Edukacji Artystycznej Nagrodą indywidualną I stopnia za szczególny wkład w rozwój edukacji artystycznej w Polsce, oraz Nagrodą Rektora Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie dla nauczyciela akademickiego II stopnia za działalność artystyczną, dydaktyczną i organizacyjną.


KAMIL ZDAŃKOWSKI

Urodzony w Tarnowskich Górach. Z wykształcenia fizyk. Instruktor i choreograf. Tancerz Kieleckiego Teatru Tańca, z którym związany jest od 2014, kiedy to zadebiutował w spektaklu pt. Pasja. Od tego czasu nieustannie występuje w spektaklach i produkcjach Kieleckiego Teatru Tańca, a pod okiem Elżbiety i Grzegorza Pańtaków szkoli swój warsztat taneczny, choreograficzny i pedagogiczny.

Przez wiele lat był członkiem Zespołu Tańca Nowoczesnego TESS, działającego przy Tarnogórskim Centrum Kultury. Jako instruktor prowadził tam w latach 2013-2014 grupę Mały TESS, a w 2016-2018 Formację Taneczną EKS-tremum w Centrum Kultury w Jędrzejowie. W swojej tanecznej karierze występował na wielu scenach w kraju, jak i za granicą (Niemcy, Portugalia, Izrael, Szwajcaria, Ukraina, Austria czy Chiny). Tańczył z Art Color Ballet, Teatrem Muzycznym Castello, Zespołem Pieśni i Tańca Śląsk czy ze szwajcarskim zespołem Alias, założonym przez Guilherme Botelho. Brał także udział w produkcji Krakowskiego Forum Kultury pt. Brzydkie Kaczątko, które współtworzył również choreograficznie.

Debiut choreograficzny nastąpił w 2016 roku, kiedy na scenie Kieleckiego Teatru Tańca pokazał swoją choreografię dyplomową Festiwal Słowian. Dla tego samego Teatru przygotował również dwa inne spektakle. W ramach Wieczoru Młodych Choreografów w 2021 był to spektakl Noc na Łysej Górze. Wiosną 2022 roku premierę miała Sodoma i Gomora, będąca częścią Dyptyku Biblijnego Kieleckiego Teatru Tańca.


SANTI BELLO - tancerz, reżyser, choreograf. Stypendysta Międzynarodowego Centrum Choreograficznego na Teneryfie, członek Ballets de Tenerife. Uczył się od najlepszych mistrzów w Las Palmas de Gran Canaria i w Konserwatorium Tańca Maria de Avila w Madrycie. Zdał egzaminy z tańca klasycznego w National Association of Teachers of Dancing w Londynie.

   Od 2012 roku mieszka w Warszawie, gdzie dla Teatru Rampa stworzył choreografie do spektakli Broadway Street – The Show, The Best of Andrew Lloyd Webber, MusicaLove, Rent, Rapsodia z Demonem, Kobiety na skraju załamane nerwowego, Oliver Twist...

   W 2016 r. wyreżyserował w Teatrze Rampa rock operę Jesus Christ Superstar, do której przygotował również pełną choreografię. Jest także autorem choreografii do wieczoru musicalowego Broadway Exclusive, granego na scenach muzycznych w całej Polsce, oraz do polskiego musicalu Prześliczna Wiolonczelistka z muzyką Andrzeja Zielińskiego, wystawianego w Centrum Kultury Katowice. Występuje jako tancerz we wszystkich tych spektaklach. Współpracuje z Operą i Filharmonią Podlaską w Białymstoku (Upiór w Operze, Zemsta Nietoperza...), Operą Las Palmas na Wyspach Kanaryjskich oraz Auditorio de Tenerife.

   Od 2016 roku pracuje jako choreograf z TVP w programie telewizyjnym "Jaka to melodia" i od 2019 z TVPuls w programie "Gra Muzyka".

    W 2018r. Santiago wyreżyserował  w Teatrze Rampa "Twist and Shout", do której przygotował również pełną choreografię.

    W 2018r. Santiago został nominowany jako najlepszy tancerz w nagrody im. Jana Kiepura.

 W roku 2019r. Zdobywca nagrody dla Najlepszego Tancerza w nagrodach muzycznych Im. Jana Kiepury. Nominowany również do Najlepszego Choreografa.

Od marca 2020 r. Santiago obejmuje nowe stanowisko: Kierownik Artystycznie ze sceny muzycznej Teatru Rampa.


JOANNA CZAJKOWSKA - doktor sztuk muzycznych w dziedzinie taniec; choreografka, tancerka, pedagog tańca, Wykładowczyni (obecnie Uniwersytet Gdański, w roku akademickim 2018/2019 na Wydziale Tańca UMFC w Warszawie). Jako choreograf i niezależny twórca debiutowała w 1997 roku, a w 1998 rozpoczęła artystyczną współpracę z Jackiem Krawczykiem, co stało się początkiem istnienia Sopockiego Teatru Tańca. Jest laureatką licznych stypendiów, wyróżnień i nagród, z czego najważniejsze to: brązowy Medal Zasłużony Kulturze Gloria Artis (przyznany przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w grudniu 2018 roku), odznaka honorowa „Zasłużona dla kultury polskiej” przyznana przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2010), najważniejsza nagroda miasta Sopotu – Sopocka Muza (2015), Stypendium dla Twórców Kultury Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2017), Stypendium artystyczne Marszałka Województwa Pomorskiego (2009, 2010, 2011, 2015, 2021).

Jest twórcą i współtwórcą choreografii do blisko 70 spektakli Sopockiego Teatru Tańca. Wraz z Sopockim Teatrem Tańca prezentowała swoje prace na wielu festiwalach tańca współczesnego i teatrów alternatywnych w całej Polsce i za granicą m.in. w Republice Czeskiej, Portugalii, Niemczech, na Litwie, w Republice Białoruskiej, Rumunii, Szwecji, Finlandii, Estonii, Indonezji, Mołdawii, Bułgarii, Rumunii, Francji, Austrii, Włoszech, Argentynie, Hiszpanii, Rosji, Słowenii, Szwajcarii i Chinach. Zajmuje się tańcem również od strony teoretycznej prowadząc wykłady i prelekcje, biorąc udział w konferencjach naukowych.

Zgłębia także orientalne systemy pracy z energią i ciałem: hawajską hunę i japońskie REIKI.

Na obozie poprowadzi warsztat Ciało Otwarte.

Czego doświadczą tancerze? Poznają metodę Ciało otwarte, która łączy zachodnie i wschodnie podejście do pracy z energią w tańcu; nauczą się tworzyć mapy energetyczne ciała w tańcu; doświadczą i uświadomią sobie jaką głębię ma ich ciało.

Do kogo dedykowany jest warsztat? Dla tancerzy zaawansowanych i profesjonalnych w wieku 16 - 35 lat poruszających się w technice tańca współczesnego. Celem badania w formie practise as research jest zbadanie impaktu jaki ma stworzona przeze Joannę Czajkowską metoda Ciała otwartego – energetyczna mapa człowieka tańczącego. Jej grupą docelową w tym badaniu będą młodzi tancerze – uczniowie, studenci oraz młodzi profesjonaliści.

Nad systemem pracowała od 2018. Ciało otwarte daje nowe narzędzie – mapę energetyczną ciała, z możliwymi ścieżkami połączeń między centrami, co jest czymś nowym i komplementarnym do znanych technik odczuwania ruchu, jego tworzenia i do interpretowania ruchu zadanego przez choreografa.


Bartosz "Pawlik" Pawlicki - pasjonat kultury HIP-HOP od 2003r. To właśnie w tym roku poznał czym jest Beatbox, który praktykował przez 4 lata . Z końcem 2007r pochłonął go jeden z tanecznych styli ulicznych jakim jest Clown Walk . Na tym nie zaprzestał i od 2010r. rozpoczął przygodę z Freestyle HIP-HOP dance. W między czasie poznawał wiedzę na temat wielu innych styli tanecznych m.in. Locking , Breaking(Breakdance), Popping, House Dance, Taniec współczesny. Pawlik było jednym z głównych solistów największego olsztyńskiego spektaklu tanecznego "Dziadek do Orzechów" - Pawlik odgrywał rolę CZARODZIEJA (reżyser - Iwona Pavlovic). Od sezonu 2017/2018 współpracował z Fundacją Tańca i Sztuki ARToffNIA, prowadził zajęcia z grupami HIP-HOP dziecięcymi i młodzieżowymi, liczne warsztaty oraz projekty. Był jednym z solistów w widowisku taneczno-muzycznym “Gra o Taniec” realizowanym w Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej. Po przerwie od zajęć - wraca do nas z nową energią, poprowadzić warsztaty podczas obozu!


Piotr Pilipienko aka Pietruch

28-letni tancerz specjalizujący się w tańcu HIP HOP Freestyle dance. Jest absolwentem wychowania fizycznego ze specjalizacją trenera motorycznego na AWFiS w Gdańsku

Swoją przygodę ze Street Dance’m rozpoczynał w studiu tańca Siemanko w Gdańsku. Największy wpływ na jego rozwój przypada Paoli oraz Polssky’iemu, uznanym tancerzom na street dance’owej scenie, którzy ukształtowali go tanecznie.

Aby udoskonalić swój warsztat uczył się u najlepszych tancerzy z Polski i całego świata m.in.: Loose Joint, Henry Link, Kyoka, Physs, Majid, Bouboo, Popin Pete, Greenteck, Storm, C-mack, Boogie Frantick, Ben, Zyko, Dykens i wielu innych.

Mimo młodego wieku stawia na ciągły rozwój i doskonalenie umiejętności, poprzez uczestniczenie w warsztatach i zawodach na terenie całego kraju. W tańcu największą uwagę skupia na wolności ruchowej oraz improwizacji bazując na fundamentach tańca hip hop. Z pasją kształci dzieci i młodzież zarażając pozytywną energią.


TATIANA ASMOLKOVA
Przygodę z tańcem rozpoczęła w wieku 5 lat. Pochodzi z Sankt-Petersburga. W wieku 10 lat los sprawił, że trafiła do prężnie działającego zespołu tańca, korzystającego ze wszystkich istniejących na ten czas technik i współpracującego z wybitnymi rosyjskimi choreografami. Pozostała w zespole 15 lat. Juz tam rozpoczęła praktykę instruktora, studiując równocześnie w College Kultury i Sztuki na wydziałach pedagogiki tańca i reżyserii (dyplom pedagoga tańca). Przez 5 lat kierowała założonym przez siebie Teatrem Mody i Tańca Liceum Kultury tradycyjnej.  Współpracowała jako tancerka również z grupą tańca estradowego „Wenecja"(Rosja) i CirkusKroneBalet (Niemcy).

W międzyczasie ukończyła Sankt-Petersburską Państwowa Akademie Kultury (dyplom choreografa) gdzie po ukończeniu pracowała jako wykładowca tańca historycznego  i Katedrę Teorii i Historii Sztuki Akademii Baletu Rosyjskiego im. A. J. Vaganowej (dyplom krytyka i historyka sztuki w zakresie choreografii). Autorka artykułów i prac zbiorowych o tańcu, członek Polskiego Forum Choreologicznego. Ukończyła w 2013 roku Studia doktoranckie Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk. Ciągle uczestniczy w licznych warsztatach podnosząc swoje kwalifikacje zawodowe w Rosji, Polsce i poza granicami. Posiada uprawnienia instruktora rekreacji ruchowej Reebok University.

Od 20 lat jest choreografem w teatrze im. S. Jaracza w Olsztynie i wykładowcą dyscyplin choreograficznych w Policealnym Studium aktorskim im. A. Sewruka. Współpracuję również z wydziałem aktorskim Uniwersytetu pedagogicznego im.  A.Gercena i Rosyjskim Instytutem Sztuk Scenicznych.

Robiła choreografie do spektakli w Olsztynie, Bydgoszczy, Krakowie, Kielcach, Słupsku. Pomysłodawca, reżyser i choreograf  „serialu teatralnego” „Muzyczne abecadło” podczas którego zawiązała pierwszą i kontynuowaną po dziś współpracę z Filharmonią Warmińsko-mazurskiej im. F. Nowowiejskiego, szkołami muzycznymi i zespołami z regionu. Prowadziła zajęcia dla uczestników Studium Teatralnego przy Towarzystwie Kultury Teatralnej i Teatrze Jaracza i liczne warsztaty.

Specjalizuje sie w rożnych technikach (taniec klasyczny, jazzowy, historyczny, ludowy).. Od 2011 r. współpracuje  z Pracownią Tańca PRYZMAT Fundacją tańca i sztuki Artoffnia w zakresie warsztatu tańca klasycznego, jazzowego, historycznego,  realizując również wspólne projekty. Prowadzi autorskie zajęcia z grupą Body balet. Niejednokrotnie zapraszana jako jurorka na taneczne i aktorskie konkursy i festiwale.

W latach 2018-2020 współpracowała z Instytutem Muzyki i Tańca w zespole redaktorskim nad projektem „Polska Kronika Tańca”.

Obecnie kończy Akademię Psychologii Sportu, przekształcając swoje wieloletnie, jeszcze z czasów szkoły średniej zafascynowanie psychologią, w nową ścieżkę zawodową pracując nad projektem dostosowania narzędzi psychologii sportu do potrzeb zawodowych i amatorskich zespołów, tancerzy i aktorów i studentów szkół artystycznych.

Odpoczywa za rękodziełem, szyciem i książkami, rekreacyjne uprawiając bieganie, pływanie i ćwicząc jogę.

ANNA JANCZAREK
Z wykształcenia pedagog, animator kultury. Swoją przygodę z ruchem rozpoczęła w wieku 6 lat w Szkole Mistrzostwa Sportowego na zajęciach gimnastyki. Przez 12 lat związana była z olsztyńskim Zespołem Pieśni i Tańca Radość, najpierw jako tancerka, później jako instruktor i choreograf. Uczestniczyła w wielu projektach tanecznych opartych na tańcu klasycznym, tańcach narodowych, a także folklorze warmińskim. W tym czasie nabyła wiele umiejętności związanych z pracą w zespole tanecznym. Brała udział w licznych festiwalach w Polsce i za granicą (Francja, Belgia, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy). W trakcie studiów na UWM była zaangażowana w działa teatru studenckiego. W międzyczasie nabyła uprawnienia wychowawcy i kilkakrotnie opiekowała się grupami dziecięcymi na koloniach. W trakcie 5-letniego pobytu w Irlandii zainteresowała się tańcem irlandzkim – Set Dancing, co zaowocowało licznymi występami scenicznymi. Ukończyła również 2-stoponiowy kurs Salsy.

Od 2015 roku rozpoczęła współpracę z Pracownią Tańca Współczesnego Pryzmat najpierw jako tancerka Grupy Pryzmat 30+ (Dinozaury), z którymi zdobyła I miejsce na Ogólnopolskim Przeglądzie zespołów Tanecznych Karnawał Dance Fest w Białymstoku, następnie jako instruktor tańca grup reprezentacyjnych oraz seniorów. Instruktor pilates MAT 1,2,3 w szkole Greta’s Pilates oraz trener Terapii Tańcem i Analizy Ruchu w Ośrodku Terapii Tańcem i Ruchem IBA.

Uczestniczyła w wielu warsztatach m.in. z Anną Piotrowską, Anną Krysiak, Natalią Iwaniec, Małgorzatą Mielech, Elżbietą i Grzegorzem Pańtak, Małgorzatą Ziółkowską, Gregiem Puchalskim, Andrzejem Morawiec, Natalią Oniśk, Łukaszem Wójcik, Gosią Mielech, Iwoną Olszowską, Maciejem Kuźmińskim, Marion Sparber, Alanem Fuentes-Guerra.

Obecnie jako tancerka Olsztyńskiego Teatru Tańca występowała w spektaklach choreografa i reżyserki Katarzyny Grabińskiej („ The Selfies”, „Gra o taniec”, „Pan Kejk”, „Nie-uprzejmość w operze”, „Over Grand”), Antonelli Boccadamo („Nienasycenie”), Anny Rubiroli („Poruszony Las”). Gosi Mielech („MOA”), Anny Krysiak (“Nowa Ziemia”). Zdobyła wyrózneinie w konkursie choreograficznym “My Dance” 2022. Współpracowała z reżyserami Agnieszką Kołodyńską-Iglesias oraz Tomaszem Czaplarskim. Współtwórca czterech odcinków „OTT/m2. Za OTT/m2 odc. 1- otrzymała wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie The BestOff // On-line za Najlepszy Projekt Teatru Niezależnego On-line. Wraz z Aleksandrą Salej współchoreograf i współreżyser spektaklu „ Mapa Twarzy” powstałego w samach projektu „Seniorzy w teatrze tańca”.

Taniec jest dla niej pasją, ale również regularną pracą, przy czym ważna jest samodyscyplina. 

MONIKA SOBOTA

Z wykształcenia socjolog i pedagog. Swoją przygodę z tańcem zaczęła w Dziecięcym Zespole Tańca Ludowego Rutka w MDK w Olsztynie. Następnie przez osiem lat związana była z olsztyńskim Zespołem Pieśni i Tańca „Radość” z którym występowała na licznych festiwalach w Polsce i za granicą. W końcu trafiła do grupy tańca współczesnego „Paradox” pod skrzydła Moniki Dąbrowskiej i Jolanty Grabowskiej. To właśnie tam zaraziła się miłością do tańca współczesnego. Obecnie tancerka Grupy Pryzmat 30+ (Dinozaury) z którymi dwukrotnie zdobyła I miejsce na Ogólnopolskim Przeglądzie Zespołów Tanecznych Karnawał Dance Fest w Białymstoku.

Przez ponad 10 lat była pedagogiem i wykładowcą w Katedrze Socjologii Wyższej Szkoły Informatyki i Ekonomii TWP w Olsztynie. Prowadziła liczne szkolenia i warsztaty dla biznesu i instytucji samorządowych z zakresu komunikacji interpersonalnej, negocjacji, autoprezentacji, technik sprzedaży i obsługi klienta oraz budowania wizerunku.

Z Fundacją Tańca i Sztuki ARToffNIA związana od samego początku. Inspicjentka, copywriterka, „dobra dusza” Zespołu. Obecnie nasz Dyrektor Zarządzający w fundacji – człowiek od zawracania chmur i sprawiania, że rzeczy niemożliwe stają się możliwe.

KINGA ŁOTYSZ

Swoją przygodę z tańcem zaczęła w wieku 3 lat. Dołączyła do Pryzmatu w 2013 roku, zakochując się w tańcu współczesnym. Wiedzę zdobywała pod okiem: Katarzyny Grabińskiej, Tatiany Asmolkovej, Małgorzaty Lubienieckiej, Aleksandry Salej, Anny Janczarek, Moniki Parafiniuk, Pauliny Spiel, Beaty Lewalskiej. Wraz z grupą Junior 1 odnosiła sukcesy na konkursach teatrów tańca oraz brała udział w spektaklach na scenie Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej oraz Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie. Między inymi: ‘Pan Kejk’, Gra o Taniec’, ‘Balet o Kawie’, ‘Sztukmistrz z miasta Lublina’, ‘Pryzmat vs Broadway’, ‘Jestem’, ‘Od-nowa’ oraz musical ‘Pora Jeziora’. Szkoliła się na licznych warsztatach miedzy innymi z: Jan Ravnik, Tomas Haas, Stefano Silvino, Julie Pecquet, Alexey Torgunakov, Matevz Cesen, Aneta bułka, Hanna Szychowicz, Eliza Kindziuk, Sara Kozłowska, Katarzyna Kubalska. Na co dzień uczy się w Northern School of Contemporary Dance w Leeds, w Wielkiej Brytanii, gdzie jest na pierwszym roku kierunku BA (Hons) Dance (Contemporary). Jej ostatnim projektem w jakim brała udział był spektakl ‘The Language of Ekta’, którego choreografem był Phil Sanger. Na co dzień pracuje z nauczycielami: Amaury Lebun, Anna Williams, Antonio Bukhar, Azzurra Ardovini, Ben Wright, Bruce Wong, Eric Assandri, Fabiano Culora, Fernanda Prata, Hannah Bateman, Matthew Slater. W czasie studiów brała udział w licznych warsztatach z nauczycielami: Louis T Patridge – repertuar ze spketaklu ‘Outwitting the devil’ Akram Khan, William English – repertuar ze spektaklu ‘Laba’ Mohamad Yusuf Boss, GAGA Matteo Morfoglia, GAGA Anoushka Jago. Jej najwiekszą inspiracją jest Batsheva Dance Company. Taniec sprawia że czuje się jak na placu zabaw, pozwalając odkrywać i bawić się. Jej marzeniem jest w przyszłości tańczyć w Profesjonalnym Teatrze Tańca.

JULIA DRYGAS

Z tańcem związana jest od najmłodszych lat. Wiele lat spędziła trenując taniec disco dance z sukcesami w turniejach i mistrzostwach Polski i Europy. Od 2016 roku związana z Pracownią Tańca Współczesnego PRYZMAT. Brała udział w licznych  konkursach teatrów tańca, gdzie z grupą reprezentacyjną Pryzmat Junior 1 odnosiła sukcesy zdobywając wysokie miejsca i wyróżnienia. Razem z zespołem tańczyła na scenie Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej m.in. w spektaklu „Pan Kejk” i „Gra o Taniec” oraz musicalu „Pora Jeziora”. Występowała jako tancerka w Teatrze im. Stefana Jaracza w spektaklu „Sztukmistrz z miasta Lublina” oraz w przedstawieniu „Kamienna dłoń” – projekcie Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie. Brała udział w wielu warsztatach m.in. z technik tańca współczesnego prowadzonych pedagogów z całej Polski oraz zagranicy i języka ruchu GAGA z Gosią Mielech, Natalią Iwaniec i Hugo Marmelada. Jest choreografem i wykonawcą solowego projektu taneczno-filmowego, który został nagrodzony tytułem „Talent roku 2020”. Pracowała także jako instruktor najmłodszych grup Pryzmatu. Obecnie studentka kierunku Choreografia i techniki tańca na Akademii Muzycznej w Łodzi, gdzie występuje na scenie w etiudach tanecznych i spektaklach dyplomowych. W ubiegłym semestrze miała okazję uczestniczyć w programie Erasmus+, w ramach którego szkoliła się w Escola Superior de Dança w Lizbonie. Prywatnie skromna, wrażliwa, pełna zapału do tańca i optymizmu, gotowa dzielić się wiedzą i doświadczeniem tanecznym z młodym pokoleniem debiutujących tancerzy.

ALICJA WILCZEWSKA

Jako dziecko zaczynała od disco dance, osiągając wiele sukcesów na turniejach w całej Polsce. Od 2016 roku jest związana z Pracownią Tańca PRYZMAT, gdzie wraz z grupą reprezentacyjną Junior 1 uczestniczyła w wielu konkursach tańca współczesnego i teatrów tańca, np. konkursie Kieleckiego Teatru Tańca, festiwalu Kontrakcja, czy Małej Platformie Tańca, brała udział w warsztatach z tańca współczesnego i ruchu GAGA, występowała na scenach Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej, czy Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie m.in. w spektaklach „Gra o taniec”, „Pan Kejk”, „Sztukmistrz z miasta Lublina”. Była także instruktorką najmłodszych grup Pryzmatu. Od 2020 roku jest studentką pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Gdańskim.

LIDIA ZYGADŁO

Swoją przygodę z tańcem rozpoczęła w Pracowni Tańca PRYZMAT w 2016 roku. brała udział w wielu pokazach tanecznych, konkursach i warsztatach. była instruktorem grup Pryzmatu. 

We wrześniu 2022 rozpoczęła naukę w Art Factory International w Bolonii, gdzie do czerwca 2023 roku szkoliła swoje umiejętności pod okiem choreografów z całego świata.

Od września 2023 roku będzie trenować w Berlinie pod okiem międzynarodowej kadry programu DART DSP. 

Najlepiej odnajduje się we floorworku oraz improwizacji.


WOJTEK TRZNADEL

Jestem piłkarzem od 7 roku życia, czynnie grałem w takich klubach jak Stomil Olsztyn, Warmia Olsztyn, Hutnik Warszawa aktualnie Pisa Barczewo. Studiuje fizjoterapie na OSW w Olsztynie(wcześniej studiowałem 2 lata na AWF w Warszawie). Ukończyłem kurs masażu powięziowego i pracy na tkankach miękkich. Mam doświadczenie w prowadzeniu zajęć sportowych i fizjoterapeutycznych. Aktualnie prowadzę zajęcia w Fundamentach Zdrowia z gimnastyki korekcyjnej i piłki nożnej dla dzieci i młodzieży. W te wakacje uczestniczyłem jako trener/wychowawca w półkoloniach dla dzieci.

Edukuję się w zakresie treningu personalnego (wzmacniającego) z aspektami fizjoterapii.

Cieszę się, ze będę członkiem kadry na obozie Pryzmatu:).




WARUNKI UCZESTNICTWA
 

1. Prosimy o wypełnienie i wysłanie elektronicznie formularza "ZAPISY" (link poniżej) do 31 maja 2023r.

2. Wypełnienie, zaakceptowanie i wysłanie elektorniczne formularza zapisów (przez system Active Now) jest równoważne z podpisaniem umowy.

Liczba miejsc na obóz jest ograniczona. Gwarancją miejsca jest wypełenienie oraz wysłanie eletronicznie (przez system Activ Now) formularza zapisów oraz dokonanie płatności zadatku do 31 maja 2023 zgodnie z regulaminem.

3. Bardzo prosimy o pobranie karty kwalifikacyjnej uczestnika oraz dostarczenie uzupełnionej karty do biura ARToffNI najpóźniej do 12 czerwca 2023.

FORMULARZ ZAPISÓW I REGULAMIN


 ORGANIZATOR OBOZU

Fundacja Tańca i Sztuki ARToffNIA, al. Sybiraków 2, 10-257 OLSZTYN, NIP 7393869128,  REGON 281616648, KRS 0000518782, tel. 604-110-894, email: biuro@artoffnia.pl

KIEROWNIK i KOORDYNATOR OBOZU

Monika Sobota, tel. 604-110-894, email: biuro@artoffnia.pl